Dag 3- Min familj

Min familj består utav mamma tarja, pappa claes, storebror Jimmy, storasyster Jessica och lillebror Jeff :)

Och jag får ju såklart inte glömma vår hund Hubbe och vår katt Lillis. :)  

Jag, mamma, pappa och Jeff bor kvar hemma, Jimmy bor i lägenhet tillsammans med sin tjej

och dom är även förlovade och har 2 små hundar :) Han flyttade för snart 2 år sen.

Sen har vi Jessica. Hon bor oxå i lägenhet tillsammans med sin hund Fly och hon flyttade innan jul.

Jag bor oxå väldigt nära alla mina släktingar. Mormor och farmor bor i samma samhälle som jag och mina kusiner oxå :)

Ja vad mer ska jag berätta om min familj ? ;) det får nog räcka så :)

pusssss !


mormor och jessica :)


Jag och mamma :)


Jag, jimmy och jessica :)


Hubbe och Flax. :)

Hinner inte lägga in mer bilder nu "/ får bli mer en annan dag ! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Jadå, jag är riktigt nöjd :) har en nybörjar kamera så det är helt okej för mig som bara börjat :) <3

2011-01-25 @ 18:37:34
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0