Dag 1

Hej, jag heter jasmine hansson och jag bor i en liten skithåla nära värnamo. Händer inte mycket här om man säger så. Jag bor tillsammans med min mamma, pappa och lillebror :) Min storebror och storasyster har flyttat hemifrån. Jag har en hund som heter Hubbe :) och en katt som heter Lillis. Jag har precis flyttat ut i ett litet hus utanför mamma och pappas hus ;) Det är skönt att ha nått eget sådär, nånstanns där man kan va helt ensam ! :) Jag har oxå underbara vänner :) Bl.a Elin, Elli, Lovisa, Linnea o Maja, (: har såklart fler vänner men det är dom jag berättar allt för ! Det va lite om mig :)

För er som inte fattar varför jag helt plötsligt skriver om mig själv så är det för att jag har börjat med "30 dagar"

vilket betyder att på 30 dagar berättar man om olika saker i sitt liv. :) Dag 1 är ju då att berätta om sig själv.

Vill ni veta vad dom andra dagarna handlar om så är det bara att bläddra ner på min blogg, för där står det ! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du låter som en härlig tjej :)

2011-01-19 @ 20:48:04
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: eliin

<333333

2011-01-19 @ 22:02:31
URL: http://eliiinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0